Αρχική  |  AΙΜΤ & Δίωξη Εγκλήματος


«Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Ακαδημία Ψηφιακών Δεξιοτήτων»

To Μετατπυχιακό AΙΜΤ ΜSc νιώθει περήφανο για  την συνεργασία του με  τη Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, και το Θεσμοθετημένο Εργαστήριο AETMA Lab  όσο αφορά την   υλοποίηση και ολοκλήρωση  δύο καινοτόμων εφαρμογών για την ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων των μαθητών στην την αναγνώριση και αντιμετώπιση παραβατικών συμπεριφoρων στο Διαδίκτυο.

Οι εφαρμογές φέρουν το τίτλο «Ακαδημία Ψηφιακών Δεξιοτήτων» και παρουσιάζονται για πρώτη φορά στη φετινή  87η ΔΕΘ το περίπτερο της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος συγκεντρώνοντας υψηλό ενδιαφέρον από μικρούς και μεγάλους επισκέπτες

Αναλυτικότερα, για μαθητές ηλικιών 8 – 12 ετών έχει αναπτυχθεί ένα επιτραπέζιο παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality), ενώ για μαθητές ηλικιών 13 – 18 ετών έχει αναπτυχθεί το Διαδικτυακό  παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας (Virtual Reality)

Για το VR παιχνίδι οι  μαθητές είτε με χρήση γυαλιών εικονικής πραγματικότητας είτε μέσω προσωπικών Η/Υ, μπορούν να εμβυθιστούν στην Ακαδημία Ψηφιακών Δεξιοτήτων, να λύσουν γρίφους με τη βοήθεια του Προσωπικού Ψηφιακού Εκπαιδευτή της Δίωξης, να ξεκλειδώσουν κρυφές περιοχές και να καταφέρουν να αποφοιτήσουν λαμβάνοντας το Πτυχίο τους από την Ακαδημία .

Η συγκεκριμένη υλοποίηση αποτελεί το αποτέλεσμα της επίσημης συνεργασίας της ομάδας Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Ελλάδος, με το Θεσμοθετημένο Εργαστήριο AETMA Lab  και των φοιτητών του  Μετατπυχιακού AΙΜΤ Μsc (Τεχνολογίες Εμβύθισης & Καινοτομίας στην Εκπαίδευση και το Σχεδιασμό Παιχνιδιών)   του Τμήματος Πληροφορικής του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος με σκοπό την ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων των μαθητών για την αναγνώριση και αντιμετώπιση παραβατικών συμπεριφέρων στο Διαδίκτυο. 

 

Όλο το υλικό  προσφέρεται δωρεάν  στα σχολεία και τους μαθητές με τη σημείωση ότι η πρωτογενής πληροφορία (ερωτήσεις, απαντήσεις, θεματικές ενότητες κλπ) προέρχονται από την ομάδα της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και αποτελούν μέρος από  το επίσημο υλικό επιμόρφωσης/πληροφόρησης των Σχολικών Μονάδων από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος που έχει εγκρίνει το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α

 

BOARD GAME

https://aetma.ihu.gr/index.php/2023/08/31/board-game-cyber-crime-division-digital-skills-academy/

VR GAME

https://aetma.ihu.gr/index.php/2023/08/31/vr-game-cyber-crime-division-digital-skills-academy/

 

CYBER CRIME UNIT (mirror server)

BOARD GAME

https://www.cyberkid.gov.gr/

VR GAME

https://www.cyberkid.gov.gr/